Întocmeşte rapoartele periodice- zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale şi anuale- stabilite de conducere, precum şi cele punctuale necesare conducerii şi echipei de vânzări;
Întocmeşte situaţii sau analize bazate pe sistemele de raportare ale companiei (raport de vânzări, raport de marketing, structura competiţiei);
Centralizează rapoartele zilnice de activitate ale agenţilor plus itinerariile acestora;
Verifică încasările: termene de plată, solduri, face punctaje cu conturile;
Calculează bonusurile pentru distribuitori şi vânzători;
Actualizează promoăţii în avans.
Profilul candidatului:
Studii superioare, de preferat economice;
Experienţă în analiya de vânzări – minimum 2 ani;
Abilităţi de lucrul cu calculatorul (MS Office) – nivel avansat: Microsoft Excel (se vor testa cu ocazia interviului);
Abilităţi foarte bune de planificare şi organizare;
Abilităţi foarte bune de raţionament numeric;
Gândire flexibilă;
Abilităţi foarte bune de comunicare;
Limba engleză - conversaţie, scris, citit - nivel avansat;