Efectuează modificări pe picking list (cantitate, lot etc) în funcţie de ce se pregăteşte fizic în depozit şi operează în sistem „ieşirea de bunuri”;
Emite documentele pentru livrare (avize sau facturi);
Întocmeşte setul de acte necesare livrării (avize, facturi, corecţii la livrările anterioare, copii după comezi etc.), în funcţie de particularităţile fiecărui client;
Operează facturile de retur cu respectarea procedurilor existente;
Organizează documentele necesare livrării pentru fiecare cursă în parte;
Întocmeşte comenzile de transfer între gestiuni;
Operează transferurile de marfă între depozite şi introduce în sistem marfa din transferuri;
Gestionează eficient comenzile atipice;
Opereayă documentele de inventar;
Întocmeşte notele de intrare-ieşire pentru furnizori, face completările necesare şi listează documentele de recepţie marfă la termenele agreeate;
Printează şi arhivează documentele cu care lucrează astfel încât să fie uşor de identificat ulterior;
Întreţine raportul de stocuri pentru clienţi.
Profilul candidatului:
Minim studii medii;
Cunoşterea Excel la nivel mediu;
Atenţie distributivă;
Capacitatea de a lucra cu cifre;
Disponibilitate pentru lucrul în schimburi (7:00-15:30, 13:30-21:30).