Asigură interfaţa dintre companie şi persoanele din exteriorul acesteia (furnizori, clienţi, reprezentanţi ai diverselor instituţii etc.) şi promovează o imagine bună a firmei;
Asigură activităţile de protocol în condiţii optime;
Procesează în mod eficient convorbirile telefonice, înregistrează mesajele şi le transmite în mod rapid şi corect celor interesaţi;
Transmite şi primeşte corespondenţa (e-mail, fax, poşta rapidă, curier etc), o triază cu atenţie şi o distribuie în companie;
Redactează documente la solicitarea top şi middle managementului companiei;
Traduce acte, corespondenţă, material documentar;
Efectuează comenzi pentru articolele de birotică şi protocol, le distribuie şi ţine evidenţa acestora;
Face rezervări la hoteluri, bilete de transport, mese de protocol etc. pentru personalul firmei şi pentru vizitatori;
Profilul candidatului:
Studii superioare;
Excelente abilităţi de comunicare şi relaţionare; spontaneitate;
Comunicare verbală şi scrisă corectă în limba română;
Limba engleză – scris, vorbit - nivel avansat;
Foarte bune abilităţi operare PC (Excel, Word, Internet);
Persoană energică, atentă la detalii;
Capacitate foarte bună de organizare şi auto-organizare;
Persoană responsabilă, corectă, capabilă să respecte instrucţiuni şi deadline-uri;