Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre clienti si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.
Atributii si sarcini ale postului:
- Centralizeaza/monitorizeaza partea financiara in relatiile cu clientul.
- Monitorizeaza planul promo si implementarea diverselor actiuni la client.
- Desfasurarea de activitati logistice specifice.
- Dezvoltarea unor procese/rapoarte automate impreuna cu echipa IT.
Experienta:
- Minim 2 ani experienta intr-un post similar, preferabil in FMCG..
Profilul candidatului:
- Experienta in vanzari.
- Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa.
- Cunostinte financiare.
- Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit).
- Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu.
- Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj.
- Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului.
- Persoana serioasa, perseverenta, punctuala si responsabila.
- Orientare catre rezolvarea problemelor si gasirea de solutii