Intră pe Nordic Shops pentru cumpărături săptămânale sau delicatese pentru ocazii speciale.

Cumpără acum x

CARIERE

Asistent Vanzari/ Officer back office

RomaniaimagesFull time

Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Asistent Vanzari.

Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre angajatii aflati pe teren si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.

Atributii si sarcini ale postului:

  • Receptioneaza si introduce in sistem comenzile de marfa primite de la reprezentantii de vanzari din teritoriu.
  • Efectueaza inregistrari ale incasarilor in sistemul informatic conform extraselor de cont, chitantelor si desfasuratoarelor primite de la reprezentantii de vanzari.
  • Comunica in departament toate informatiile privind preturile de vanzare ale produselor si datele logistice ale acestora.
  • Comunica zilnic superiorului direct situatia comenzilor pe locatii precum si orice probleme aparute in legatura cu activitatea zilnica.
  • Intocmeste formulare de pret aferente promotiilor in desfasurare, in vederea introducerii acestora in sistemul informatic al companie.
  • Intocmeste si monitorizeaza rapoarte aferente concursurilor/campaniilor de marketing ce se defasoara in cadrul departamentului.
  • Intocmeste rapoartele de vanzari zilnice si lunar situatii centralizate privind obiectivele clientilor de tip subdistribuitor.
  • Tine evidenta tuturor documentelor specifice vanzari si transmite corespondenta catre clienti.
  • Transmite catre facturare comenzile de marfa, modificarile de pret, discounturile, retururile de marfa si diferentele de pret ce trebuie facturate.

Experienta:

Minim 2 ani experienta intr-un post similar, preferabil in FMCG.

Profilul candidatului:

  • Experienta in vanzari.
  • Abilitati foarte bune de comunicare.
  • Cunostinte de contabilitate primara.
  • Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit).
  • Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu.
  • Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj.
  • Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului.
  • Persoana serioasa, perseverenta, punctuala si responsabila.
  • Orientare catre rezolvarea problemelor si gasirea de solutii.
APLICA ACUM